Τετάρτη 30 Αυγούστου 2017

Yπ. Παιδείας: Πόσοι αναπληρωτές θα προσληφθούν ανά πίνακα και βαθμίδα


Ενημερωτικό σημείωμα του υπουργείου για τα ερωτήματα αναπληρωτών αναφορικά με τις προσλήψεις . Με αφορμή ερωτήματα που διατυπώνονται από εκπαιδευτικούς προς την αρμόδια υπηρεσία του ΥΠΠΕΘ διευκρινίζεται ότι: Α/θμια Εκπαίδευση: Πίνακες Ειδικής Αγωγής. Θα προσληφθούν εκπαιδευτικοί για ΣΜΕΑΕ, Τμήματα Ένταξης, ΚΕΔΔΥ και Παράλληλη Στήριξη. Για πρώτη φορά δίνονται όλα τα κενά της Ειδικής Αγωγής, ανεξαρτήτως προγράμματος, στην 1η φάση προσλήψεων. Ικανοποιείται ένα χρόνιο και δίκαιο αίτημα των αναπληρωτών εκπαιδευτικών και εξαλείφονται οι αδικίες που προκαλούσαν οι αποσπασματικές φάσεις προσλήψεων ανά διαφορετικό πρόγραμμα. Πίνακες Γενικής Εκπαίδευσης. Θα προσληφθούν εκπαιδευτικοί όλων των ειδικοτήτων για την Α/θμια Εκπαίδευση. Πίνακες Γενικής Εκπαίδευσης. Θα προσληφθούν εκπαιδευτικοί για την κάλυψη των υπολοίπων θέσεων στην Ειδική Αγωγή από τους πίνακες Γενικής μόνο στην περίπτωση που έχουν μείνει κενά από τη ροή των κύριων και επικουρικών πινάκων της Ειδικής Αγωγής. Β/θμια Εκπαίδευση: Πίνακες Ειδικής Αγωγής. Θα προσληφθούν εκπαιδευτικοί για ΣΜΕΑΕ, Τμήματα Ένταξης και ΚΕΔΔΥ, μέχρι εξαντλήσεως των πινάκων. Τα κενά της Παράλληλης Στήριξης δεν υπολογίζονταιεπειδή είναι μειωμένου ωραρίου. Πίνακες Γενικής Εκπαίδευσης. Θα προσληφθούν εκπαιδευτικοί όλων των ειδικοτήτων για την Β/θμια Εκπαίδευση. Πίνακες Γενικής Εκπαίδευσης. Θα προσληφθούν εκπαιδευτικοί για την κάλυψη των υπολοίπων θέσεων σε ΣΜΕΑΕ, Τμήματα Ένταξης και ΚΕΔΔΥ,στην περίπτωση που έχουν μείνει κενά από τη ροή των κύριων και επικουρικών πινάκων της Ειδικής Αγωγής. Πίνακες Ειδικής Αγωγής. Θα προσληφθούν εκπαιδευτικοί μειωμένου ωραρίου για το πρόγραμμα της Παράλληλης Στήριξης. Πίνακες Γενικής Εκπαίδευσης. Θα προσληφθούν εκπαιδευτικοί μειωμένου ωραρίου για το πρόγραμμα της Παράλληλης Στήριξης στην περίπτωση που έχουν μείνει κενά. e-aitisi.sch.gr: Νέα ανανέωση πινάκων αναπληρωτών ΠΕ και ΣΜΕΑΕ Από σήμερα οι αιτήσεις αναπληρωτών για τα Μουσικά Σχολεία

 iPaideia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου